donderdag 19 oktober 2017

Kwartierlezen

Elke dag doen wij kwartierlezen in de klas. Dit vinden de leerlingen heel fijn.
Hieronder enkele bevindingen van leerlingen:


Ik vind het kwartierlezen heel tof omdat je een momentje hebt dat je rustig kunt worden en tot rust kunt komen van wat er tijdens de speeltijd is gebeurd. En ik vind dat het zo moet blijven omdat het stil is in de klas. Aynoah

Ik vind het leuk want dan hebben we een kwartier geen les. En ik lees grappige boeken. Jammer dat het geen halfuur is. Sten

Ik vind het leuk. Omdat je dan stil bent. En omdat je dan meer leest en je leert dan nieuwe woorden. Ik lees meest boeken van de bieb. Ik vind het heel goed dat we het doen. Doe maar door! Babette

Het is best leuk omdat je beetje rust krijgt. Omdat er geen lawaai is en om te relaxen. En het moet blijven.   Karol

Ik vind kwartierlezen leuk omdat je dan beter kan lezen en ik vind het megaleuk. Als het nog speeltijd is verlang ik dan altijd naar kwartierlezen. Ik haal mijn boeken altijd naar de bib. Het moet echt doorgaan!!  Noor

Ik vind het super tot. Eventjes je gedachten verzetten en je oefent ook. En het is superleuk en cool, vooral de stirps van F.C. de kampioenen en boeken van Roald Dahl. Dries


Kwartierlezen is het leukste van alles op school!! Miel 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten